1. خانه
  2. -
  3. فرچه سیمی ساب ایران
  4. -
  5. فرچه سیمی مسواکی دستی

فرچه سیمی مسواکی دستی 

در صنعت گاهی نیاز می شود سطح یک قطعه‌، از جنس فلز، چوب، سرامیک، سنگ و …، با اهداف گوناگون ساییده و صیقل داده شود. یکی از ابزار تحقق سطح صیقلی یک قطعه، فرچه یا برس سیمی است که امروزه طراحی و ساخت انواع متعددی از فرچه های سیمی، بستری را به وجود آورده است که مصرف کننده ها با توجه به کاربرد مورد نظر، ابزارآلات مورد استفاده برای نصب و جنس قطعه کار، بتوانند بهترین فرچه سیمی را انتخاب کنند. فرچه سیمی مسواکی دستی به عنوان یکی از انواع فرچه های سیمی، با رعایت استانداردهای طراحی و ساخت مناسب، در شکل های گوناگون و ابعاد متفاوت تولید می شود که برای کاربردهای گسترده ای مانند تمیزکاری، پرداخت کاری، زنگ زدایی، پلیسه گیری، زدودن رنگ روی سطح و… در صنعت و همچنین مصارف خانگی و کارگاهی مناسب است. 

قیمت و خرید انواع فرچه سیمی مسواکی دستی

نوع طراحی بدنه فرچه سیمی مسواکی دستی یا برس سیمی چوبی و وجود انحنا، علاوه بر سهولت استفاده در زمان طولانی، به مصرف کننده این امکان را می دهد که زوایا و گوشه ها را به خوبی تمیزکاری کند و آلاینده ها را بزداید. فرچه سیمی مسواکی دستی در مصارف خانگی کاربرد وسیعی دارد و برای از بین بردن گرد و غبار، لکه و  زنگ زدگی های  به وجود آمده بر روی سطوح مختلف نظیر اجاق گاز، سینک ظرفشویی، شیرآلات و … استفاده می شود. نکته حائز اهمیت این است که فرچه سیمی مسواکی دستی با کیفیت بسیار خوبی ساخته شود؛ به طوری که هنگام تمیز کاری با آن به ندرت رشته سیم ها از دسته برس جدا شوند و رشته سیم ها دارای چگالی مناسب بوده و برای کاربرد های متنوع هنگامی که دسترسی به دستگاه فرز و دریل وجود ندارد، مورد استفاده قرار گیرند.

انواع برس سیمی مسواکی دستی  

همانطورکه اشاره شد فرچه های دستی می توانند دارای رشته هایی از جنس های متفاوت باشند و همین تفاوت جنس تارها، سبب ویژگی ها و کاربرد های مختلف می شود که در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته می شود.

 فرچه سیمی مسواکی دستی 4 رج:

این دسته از برس های سیمی معمولا به صورت مسواکی تولید می شوند و برای خدشه انداختن، خراشیدن و از بین بردن رسوبات از جمله رنگ از روی سطوح کاربرد دارند. دسته‌ی این نوع از برس های سیمی دستی می تواند از پلاستیک، چوب و سیم های مفتول آن می تواند از فولاد کربنی، استیل ضد زنگ، برنج و برنز تولید شود. در شکل زیر یک نمونه از این نوع نشان داده شده است.

قیمت و خرید برس مسواکی دستی 4 رج

فرچه سیمی مسواکی دستی افشان مخصوص خراش:

این نوع برس سیمی یکی از انواع فرچه سیمی ساب ایران و همچنین تولیدی فرچه سیمی البرز است که به صورت مسواکی تولید می شود و توسط دست قابل استفاده است. تنها تفاوت این برس سیمی با برس فوق در رشته سیم های افشان آن است. به طوری که برای اموری که نیاز به انعطاف بالا در رشته سیم ها و درگیری با سطح زیاد وجود دارد، از این فرچه سیمی دستی استفاده می گردد. دسته‌ی این نوع فرچه سیمی اغلب با پلاستیک ساخته می شود و رشته سیم های آن می تواند از جنس فولاد کربنی، استیل ضد زنگ، برنجی و … تولید شوند. در شکل زیر دو نمونه از این نوع نشان داده شده است.

قیمت و خرید عمده فرچه سیمی مسواکی افشان، سایا ابزار صنعت

خرید با قیمت عمده فرچه سیمی مسواکی دستی 

برای خرید انواع فرچه سیمی مسواکی دستی هم مانند سایر فرچه ها، باید به مواردی توجه کرد. ابتدا باید جنس قطعه کار را مشخص کنید و جنس رشته های برس را با توجه به قابلیت جفت شدن، انتخاب کنید. سپس بر اساس کاربرد مورد نظر، نرمی و سختی رشته های سیمی برس را با آن تطبیق دهید و ابعاد فرچه سیمی دستی خود را با توجه به ابعاد قطعه کار برگزینید. در هنگام خرید فرچه سیمی مسواکی دستی، باید به میزان زبری فرچه توجه کنید. زبری سیم ها می‌تواند در اثر جنس سیم ها باشد، ولی یکی از عوامل موثر در زبری سیم ها، قطر سیم ها است. هرچه قطر سیم های برس بیشتر باشد، زبری آنها بیشتر است. البته معمولا قطرهای مختلف درباره فرچه سیمی مسواکی دستی افشان دیده می شود.

فرچه های سیمی دستی، در بسته های یک یا چند تایی ( مانند فرچه سیمی سه تایی ) عرضه می شوند که بسته های چند تایی شامل برس های سیمی دستی با مفتول های سیمی از جنس های مختلف و برای کارایی های گوناگون است و مانند بسیاری از کالاهای دیگر، خرید عمده این محصول، با تخفیف همراه است که تشخیص درصد تخفیف به تولید کننده آن مربوط می شود.

فرچه سیمی دستی، خرید با قیمت عمده، سایا ابزار صنعت