1. خانه
  2. -
  3. صفحه برش
  4. -
  5. صفحه سرامیک بر
  6. -
  7. سرامیک بر فالکون Falcon

سرامیک بر فالکون Falcon

لیست قیمت سرامیک بر فالکون Falcon

فالکون ( Falcon ) یکی از برندهای معروف تولید کننده در صنعت است که طیف وسیعی از انواع صفحه برش را برای کاربردهای مختلف ارائه می دهد. صفحه سرامیک بر فالکون Falcon یکی از محصولات شناخته شده این برند است که با وجود لبه الماسه و تعبیه شدن ریزدانه های الماس در حاشیه این دیسک، می تواند کاشی ها و سرامیک ها را با ظرافت و دقت بالا برش دهد و هیچ کونه لب پریدگی و ترک در سرامیک ایجاد نمی کند. صفحه سرامیک بر فالکون Falcon در اندازه ها و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود و ویژگی های گوناگون آن، امکان نصب روی انواع فرز و مینی فرز را فراهم می کنند. در ادامه به ویژگی های صفحه سرامیک بر فالکون و عوامل موثر در نحوه انتخاب این دیسک، پرداخته خواهد شد.

صفحه سرامیک بر فالکون Falcon

در اینجا عواملی وجود دارد که هنگام ارزیابی صفحه سرامیک بر فالکون Falcon یا هر برند دیگری، باید در نظر بگیرید:

  1. کیفیت مواد: به دنبال صفحه های برش ساخته شده از مواد با کیفیت بالا باشید که به طور خاص برای برش سرامیک طراحی شده اند. دیسک های با کیفیت بالا مانند صفحه سرامیک بر فالکون Falcon دوام بیشتری دارند و عملکرد برش بهتری را ارائه می دهند.
  2. اندازه و ضخامت دیسک: اندازه و ضخامت صفحه سرامیک بر را بر اساس نیازهای برش خود در نظر بگیرید. دیسک های بزرگتر معمولا برای برش مواد ضخیم تر استفاده می شوند، در حالی که دیسک های کوچکتر برای برش های دقیق تر مناسب هستند.
  3. عملکرد برش: عملکرد برش دیسک ها را ارزیابی کنید. دیسک های با عملکرد برش بالاتر کار شما را آسان تر و کارآمدتر می کنند.
  4. شهرت برند: فالکون یک برند معتبر است، همیشه ایده خوبی است که در مورد برند و محصولات آن تحقیق کنید و نظرات مصرف کننده آن برند را بخوانید تا از رضایت و کیفیت، اطمینان حاصل کنید.

انواع صفحه سرامیک بر فالکون

از نمونه های پرکاربرد انواع صفحه سرامیک بر فالکون Falcon، دیسک هایی با قطر 115، 180 و 230 میلی متر هستند که صفحه سرامیک بر 115 میلی متری یا مینی، جهت استفاده روی مینی فرز و صفحه های با قطر بزرگتر برای نصب روی فرز بزرگ مناسب هستند.

  • صفحه سرامیک بر فالکون Falcon مینی: قطر 115 میلی متر، قطر حلقه مرکزی 22.23 میلی متر، تولید شده با فناوری نوین و بروز Hot press، حداکثر سرعت چرخش 13200 دور در دقیقه و سرعت خطی 80 متر در ثانیه، مناسب نصب روی مینی فرز
  • صفحه سرامیک بر فالکون Falcon متوسط: قطر 180 میلی متر، قطر حلقه مرکزی 22.23 میلی متر، تولید شده با فناوری نوین و بروز Hot press، حداکثر سرعت چرخش 10120 دور در دقیقه و سرعت خطی 80 متر در ثانیه، مناسب نصب روی دستگاه فرز
  • صفحه سرامیک بر فالکون Falcon بزرگ: قطر 230 میلی متر، قطر حلقه مرکزی 22.23 میلی متر، تولید شده با فناوری نوین و بروز Hot press، حداکثر سرعت چرخش 8500 دور در دقیقه و سرعت خطی 80 متر در ثانیه، مناسب نصب روی دستگاه فرز سنگبری و فرزهای بزرگ

به یاد داشته باشید که قبل از خرید صفحه سرامیک بر، ابتدا نیازهای کاربرد برش خود را در نظر بگیرید و به جزئیات ابزار برقی خود توجه نمایید؛ سپس بر اساس این اطلاعات، ضخامت، قطر و حداکثر سرعت چرخش دیسک سرامیک بر فالکون Falcon را انتخاب کنید تا یک برشکاری بهینه و پربازده داشته باشید. همچنین رعایت دستورالعمل‌های سازنده و دستورالعمل‌های ایمنی هنگام استفاده از دیسک‌های برش سرامیک بسیار مهم است. همیشه ایمنی را در اولویت قرار دهید و هنگام کار با ابزارهای برقی از وسایل حفاظتی مناسب استفاده کنید.

قیمت صفحه سرامیک بر بزرگ فالکون

قیمت سرامیک بر فالکون Falcon مانند دیسک های سرامیک بر از هر برند دیگری، می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی باشد:

  1. کیفیت مواد: کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت دیسک ها می تواند بر قیمت آنها تأثیر بگذارد. مواد با کیفیت بالاتر ممکن است به دلیل افزایش دوام و عملکرد برش، قیمت بالاتری را به همراه داشته باشند.
  2. اندازه و ضخامت دیسک: اندازه و ضخامت دیسک ها نیز می تواند بر هزینه آنها تأثیر بگذارد. دیسک‌های بزرگتر و ضخیم ‌تر معمولاً در طول ساخت به مواد بیشتری نیاز دارند که ممکن است قیمت آنها را افزایش دهد و به همین دلیل، قیمت سرامیک بر فالکون Falcon بزرگ از قیمت نمونه مینی آن بیشتر است.
  3. عملکرد برش: دیسک هایی که عملکرد برش بهتری را ارائه می دهند، مانند سرعت برش بیشتر یا برش های نرم تر، ممکن است به دلیل ویژگی ها و فناوری پیشرفته قیمت بیشتری داشته باشند.
  4. شهرت برند: شهرت و اعتبار برند در بازار می تواند بر قیمت گذاری محصولات آنها تأثیر بگذارد. برندهای معتبر مانند تولید کننده صفحه سرامیک بر فالکون Falcon، در ازای هزینه ای که دریافت می کنند، کیفیت و ماندگاری بالا به مشتریان ارائه می دهند.
  5. خرید عمده و بسته بندی چند عددی: خرید عمده یا خرید به صورت بسته های چند عددی، علاوه بر صرفه اقتصادی، نیازهای کاربردهای گوناگون یک برشکاری موفق را با وجود صفحه سرامیک بر فالکون Falcon در اندازه و ابعاد مختلف، برآورده می کند.
  6. ویژگی های اضافی: دیسک های سرامیک بر با ویژگی های اضافی یا پوشش های تخصصی، مانند دیسک های الماسی برای دوام بیشتر، ممکن است به دلیل قدرت برش مضاعفی که ارائه می دهند، قیمت بالاتری داشته باشند.

توجه به این نکته مهم است که در حالی که قیمت یک محصول مورد توجه است، اولویت دادن به کیفیت و عملکرد هنگام انتخاب دیسک های سرامیک بر بسیار مهم است. سرمایه گذاری روی دیسک های با کیفیت بالاتر مانند سرامیک بر فالکون Falcon، ممکن است منجر به نتایج بهتر برش، طول عمر بیشتر و افزایش ایمنی شود.

قیمت سرامیک بر بزرگ فالکون 230 میلی متر

صفحه سرامیک بر مینی فالکون

برای برشکاری های دقیق و ظریف یا برشکاری در مقیاس و ابعاد کوچک، از سرامیک بر فالکون Falcon مینی با قطر 115 میلی متر استفاده می شود و این صفحه سرامیک بر کوچک برای استفاده روی مینی فرز، گزینه عالی و بسیار ایمن است و کاربرد مد نظر شما را به بهترین حالت، به انجام می رساند.

برای انتخاب سرامیک بر فالکون Falcon مینی، لازم است ویژگی های آن را نظیر قطر، ضخامت، سرعت چرخش، قطر شفت و… با مینی فرز شخصی خود مطابقت دهید تا مطمئن شوید یک برش کاری ایمن و موثر خواهید داشت و در تمام طول فرایند برش، از عینک و دستکش مناسب استفاده کنید و از اعمال فشار بیش از حد به صفحه برش خودداری کنید. اجازه دهید الماسه های روی لبه، کار حذف مواد و برش را به انجام برساند تا از خم شدن و شکستن صفحه برش جلوگیری شود.

خرید عمده صفحه سرامیک بر فالکون

خرید عمده صفحه سرامیک بر فالکون Falcon موجب صرفه جویی اقتصادی می شود زیرا قیمت هر واحد صفحه برش در خرید عمده کاهش می یابد. البته برای یک خرید موفق، باید نکات گسترده ای را در نظر بگیرید که موارد کلی آن در فوق ذکر شد؛ اما همواره صحبت و مشورت با فردی با تجربه در زمینه ابزارآلات، خرید بهتری برای شما به ارمغان می آورد که امکان این مشورت توسط متخصصان سایا ابزار صنعت فراهم آمده است و شما به صورت رایگان می توانید از مشاوره برای انتخاب و خرید هر نوع صفحه برش بهره ببرید.

خرید صفحه سرامیک بر فالکون با قیمت عمده