1. خانه
  2. -
  3. صفحه برش
  4. -
  5. صفحه سرامیک بر
  6. -
  7. سرامیک بر اپکس Apex

سرامیک بر اپکس Apex

لیست قیمت سرامیک بر اپکس Apex

صفحه سرامیک بر، به عنوان عضوی از صفحه های برش گوناگون امروزه توسط شرکت های تولید کننده متعددی طراحی و ساخته می شود و از سرامیک بر اپکس Apex می توان به عنوان یکی از آنها یاد کرد. هر برند تولیدی صفحات برش، استانداردهای منحصربفرد خود را برای تولید این قطعه پیش فرض قرار می دهد و همین عامل سبب می شود صفحه های سرامیک بر با ویژگی های مختلف، قیمت های گوناگون و درجه کیفیت های متفاوت به بازار عرضه شوند. برای انتخاب صفحه سرامیک بر مورد نظر خود از هربرندی مانند سرامیک بر اپکس Apex باید نکاتی را نظیر اندازه صفحه، ضخامت دیسک، قطر شفت، نوع شکل لبه و… در نظر بگیرید که همه این فاکتورها به نیازهای برش کاربرد شما وابسته است و در ادامه به طور مفصل به شرح اصول انتخاب سرامیک بر مناسب پرداخته خواهد شد.

قیمت و خرید انواع سرامیک بر اپکس Apex

سرامیک بر اپکس Apex یکی از انواع صفحه برش های الماسه است که به دلیل وجود ذرات الماس در لبه خود، سختی و ماندگاری بالایی دارد. صفحه سرامیک بر اپکس Apex در صنعت ساخت و ساز کاربرد ویژه ای دارد و از آن برای برش سرامیک ها و کاشی ها، بدون ایجاد ترک و آسیب به مواد اولیه استفاده می شود. از لحاظ ویژگی های ظاهری صفحه سرامیک بر اپکس Apex دارای لبه پیوسته است و هیچ برجستگی و فرورفتگی در حاشیه آن دیده نمی شود و به همین دلیل با نام حاشیه مداوم شناخته می شود. علت این شکل ظاهری، حساسیت برش سرامیک است تا هیچ گونه لب پریدگی در کاشی ها و سرامیک ها به وجود نیاید.

انواع صفحه سرامیک بر اپکس

صفحه سرامیک بر اپکس Apex در قطرهای 115،180،230 میلی متر طراحی و ساخته می شود و دیسک با قطر 115 میلی متر، مناسب نصب روی مینی فرز و سایزهای بزرگتر برای نصب روی فرز بسیار ایده آل هستند. جنس بدنه دیسک سرامیک بر اپکس Apex از فولاد سخت کروم وانادیوم است و الماسه های روی لبه آن سخت کاری شده اند و همین عامل سبب افزایش طول عمر و مقاومت بالای دیسک می شود. نکته مهم در انتخاب یه صفحه سرامیک بر این است که صفحه بتواند فرایند برش را بدون آسیب به سرامیک با موفقیت به انجام برساند.

ویژگی های صفحه سرامیک بر اپکس Apex با قطرهای مختلف عبارتند از:

  • سرامیک بر مینی اپکس Apex : قطر 115 میلی متر، قطر حلقه مرکزی 22.23 میلی متر، مناسب جهت نصب روی مینی فرز، حداکثر سرعت چرخش 13200 دور در دقیقه ( RPM )
  • سرامیک بر متوسط اپکس Apex : قطر 180 میلی متر، قطر حلقه مرکزی 22.23 میلی متر، مناسب نصب روی فرز، دارای حاشیه الماسه دار به ارتفاع 10 میلی متر، استفاده از تکنولوژی های روز و روش های نوین Hot press برای ساخت، حداکثر سرعت چرخش 8500 دور در دقیقه ( RPM )
  • سرامیک بر بزرگ اپکس Apex : قطر صفحه 230 میلی متر، قطر حلقه مرکزی 22.23 میلی متر، مناسب نصب روی فرز بزرگ، دارای حاشیه الماسه با سختی بالا به ارتفاع 10 میلی متر، استفاده از تکنولوژی های روز و روش های نوین Hot press برای ساخت، حداکثر سرعت چرخش 6650 دور در دقیقه ( RPM )

قیمت صفحه سرامیک بر بزرگ اپکس

عوامل متعددی می تواند بر قیمت صفحه سرامیک بر بزرگ اپکس تأثیر بگذارد. در اینجا چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

  1. کیفیت مواد: کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت دیسک سرامیک بر می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. مواد با کیفیت بالاتر مانند الماس، گران تر هستند اما عملکرد و دوام بهتری برای برش دارند.
  2. اندازه: اندازه صفحه سرامیک بر اپکس Apex در تعیین قیمت آن نقش دارد. دیسک‌های بزرگ‌ تر معمولاً به مواد اولیه بیشتری برای تولید نیاز دارند و در مقایسه با دیسک‌های کوچک ‌تر می‌توانند گران‌ تر باشند.
  3. اعتبار شرکت تولید کننده: برندهای معتبری که در تولید ابزارهای برش باکیفیت شهرت دارند، اغلب در ازای کیفیت بالا ممکن است قیمت های بالاتری ارائه دهند.
  4. کارایی و دوام: دیسک های برش سرامیکی که عملکرد برش بهتر، طول عمر طولانی یا ویژگی های تخصصی مانند خواص ضد لرزش را ارائه می دهند ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. این دیسک‌ها برای برش کارآمد و دوام در فرایند برش های سخت طراحی شده‌ اند که می‌ تواند قیمت بالاتر آنها را توجیه کند.
  5. حداکثر سرعت چرخش دیسک: این فاکتور نشان دهنده سرعت انجام فرایند برش است و برای انتخاب دیسک برش خود، باید این فاکتور را با دستگاه خود تطبیق دهید. ممکن است دیسک های با سرعت چرخش بسیار بالا به استانداردهای خاصی برای ساخت نیاز داشته باشند و قیمت آنها متعاقبا بالاتر باشد.
  6. خرید به صورت عمده و بسته های چندتایی: خرید دیسک های برش به صورت عمده یا چند عددی ممکن است قیمت های هر واحد را کاهش دهد و با ارائه دادن دیسک های برش در اندازه های مختلف و ویژگی های متفاوت، نیازهای برشی گوناگون را برآورده نماید.

نکته مهم این است که بودجه خود را با الزامات خاص کار برش خود متعادل کنید و هنگام تصمیم گیری برای خرید، کیفیت، دوام و عملکرد دیسک سرامیک بر را در نظر بگیرید.

قیمت صفحه سرامیک بر بزرگ اپکس

صفحه سرامیک بر مینی اپکس

صفحه سرامیک بر مینی اپکس با اندازه کوچک برای کارهای برش پیچیده تر و دقیق تر در دسترس هستند. این دیسک‌ها معمولاً در مقایسه با دیسک ‌های متوسط و بزرگ دارای قطر کمتر و ضخامت کمتر هستند. این دیسک‌ های برش سرامیک با اندازه کوچک معمولاً برای جزئیات دقیق، برش‌های ظریف و کار با قطعات کوچک سرامیکی استفاده می‌شوند. مانند هر ابزار برشی، رعایت دستورالعمل های سازنده و اقدامات احتیاطی ایمنی هنگام استفاده از دیسک های سرامیک بر کوچک ضروری است.

صفحه سرامیک بر اپکس Apex مینی با قطر 115 میلی متر برای مینی فرز طراحی شده است و حداکثر سرعت چرخش آن 13200 دور در دقیقه است که باید حتما این عامل را با مینی فرز خود مطابقت دهید. این دیسک، بسیار نازک است و همین عامل موجب می شود برش های ظریف و در مقیاس کوچک را با موفقیت به انجام برساند و لب پریدگی روی سرامیک ایجاد نکند. صفحه صفحه سرامیک بر مینی اپکس Apex ساخت کشور چین در مقایسه با نمونه های مشابه و رایج در بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی است.

خرید عمده صفحه سرامیک بر اپکس

نکاتی که در فوق به آنها اشاره شد، نظیر جنس صفحه، اندازه دیسک، ضخامت، حداکثر سرعت چرخش، نوع حاشیه الماسه و…، در فرایند خرید و انتخاب یک صفحه سرامیک بر مناسب، موثر و مهم هستند. شما می توانید برای خرید عمده صفحه سرامیک بر اپکس Apex در انواع گوناگون از مشاوره رایگان سایا ابزار صنعت بهرمند شوید و در ازای قیمت مناسب و به صرفه، انتخابی با بازده بالا برای کاربرد برش مورد نظر خود و بر اساس ویژگی های دستگاه برشی تان انجام دهید.

خرید عمده صفحه سرامیک بر اپکس