1. خانه
  2. -
  3. صفحه برش
  4. -
  5. صفحه گرانیت بر
  6. -
  7. گرانیت بر اپکس Apex

گرانیت بر اپکس Apex

لیست گرانیت بر اپکس Apex

صفحه گرانیت بر به عنوان یکی از صفحه های برش متداول و رایج، امروزه توسط برندهای تولید کننده بسیاری طراحی و تولید می شود و به عنوان یکی از برندهای معتبر، می توان از تولید کننده گرانیت بر اپکس Apex یاد کرد. این نوع گرانیت بر با توجه به استانداردهای ساخت خود، یکی از مناسب ترین ابزار برای برش انواع سنگ گرانیت، مرمریت، تراورتن و… است و در صنعت ساختمان سازی نقش موثری ایفا می کند. در گرانیت بر اپکس Apex، ریزدانه های الماس به عنوان سخت ترین ماده شناخته شده، در لبه برش این صفحه قرار گرفته اند و با سختی و مقاومت بالا فرایند برش را انجام می دهند و ماندگاری و عمر طولانی صفحه را تضمین می کنند.

قیمت صفحه گرانیت بر اپکس Apex

گرانیت بر اپکس Apex، مانند سایر صفحه گرانیت بر های رایج، از لحاظ ظاهری دارای لبه قطعه بندی شده است و به اصطلاح سگمنت این صفحه برش به صورت شیاردار یا چاک دار است. این ویژگی، سبب انجام برشکاری بهتر روی سنگ گرانیت می شود که با نیروی ضربه ای سبب جدا شدن قطعه به مناسب ترین شکل ممکن می شود. همچنین وجود این شیارها از تجمع گرما جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد صفحه گرانیت بر بیش از حد گرم شود.

انواع صفحه گرانیت بر اپکس Apex

گرانیت بر اپکس Apex معمولا با قطرهای 115، 180، 230 میلی متر تولید می شوند که می توانند از نظر ضخامت صفحه، حداکثر سرعت چرخش، قطر شفت جهت نصب و ویژگی های دیگر متفاوت باشند. به طور کلی از صفحه با قطر 115 میلی متر بر روی مینی فرز و صفحه با قطر 180 و 230 میلی متر روی فرز استفاده می شود. قطر شفت دیسک به نوع فرز مد نظر بستگی دارد و ضخامت صفحه نیز به میزان دقت و ظرافت برش وابسته است. به عنوان مثال برای کاربرد خود می توانید از دیسک های برش با ویژگی های زیر استفاده نمایید:

  • صفحه گرانیت بر اپکس Apex مینی: قطر 115 میلی متر- ضخامت 3 میلی متر- قطر شفت 20 میلی متر- حداکثر سرعت چرخش 13200 متر بر ثانیه
  • صفحه گرانیت بر اپکس Apex متوسط: قطر 180 میلی متر- حداکثر سرعت 8500 دور در دقیقه
  • صفحه گرانیت بر اپکس Apex بزرگ: قطر 230 میلی متر- حداکثر سرعت 6650 دور در دقیقه

قیمت صفحه گرانیت بر بزرگ اپکس Apex

انواع صفحه گرانیت بر اپکس Apex، با توجه به عوامل متفاوتی قیمت گذاری شده است که به انها می پردازیم:

مواد اولیه: کیفیت مواد اولیه در تولید انواع صفحه برش، تاثیر بسیاری بر قیمت دارد که برند تولید کننده صفحه گرانیت بر اپکس Apex سعی دارد با استفاده از بهترین مواد، صفحه برش خود را عرضه نماید.

کیفیت الماس: همانطور که اشاره شد در لبه صفحه های برش لماسه، ذرات الماس وجود دارند که خلوص و کیفیت این الماس بر قیمت تمام شده محصول موثر هستند.

ضخامت و قطر دیسک: دیسک های بزرگ تر به دلیل نیاز بیشتر به متریال و مواد اولیه جهت ساخت، قیمت های بالاتری نسبت به دیسک های کوچک تر دارند.

برند تولید کننده: هر برندی محصول خود را با توجه به دقت ساخت و کیفیت مواد با قیمت متفاوتی به بازار ارائه می دهد که برند اپکس همواره سعی دارد انواع صفحه برش را در سایزهای مختلف با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان عرضه کند.

همچنین شایان توجه است که خرید عمده این محصول، سبب کاهش هزینه تمام شده برای هر واحد صفحه گرانیت بر اپکس Apex می شود و به صرفه تر است.

هنگام انتخاب صفحه گرانیت بر، به نکاتی نظیر نیازهای برش خود، ضخامت دیسک، سرعت چرخش ( بر حسب دور در دقیقه یا متر بر ثانیه ) و انطباق دیسک برش با فرز یا مینی فرز خود توجه کنید تا علاوه بر رعایت ایمنی و جلوگیری از خسارت، یک برش عالی و با کیفیت برای کاربرد شما میسر شود.

خرید و قیمت صفحه گرانیت بر بزرگ Apex

صفحه گرانیت بر مینی اپکس Apex

صفحه گرانیت بر اپکس Apex با قطر 115 میلی متر یا صفحه گرانیت بر مینی اپکس Apex، جهت نصب روی مینی فرز گزینه بسیار مناسبی است که دارای ضخامت 3 میلی متر، حداکثر سرعت چرخش 13200 دور در دقیقه و قطر شفت 20 میلی متر است. منظور از شفت، حفره دایره ای شکل در مرکز دیسک برش گرانیت است تا امکان نصب روی فرز و مینی فرز را میسر کند. امروزه دیسک های گرانیت بر توسط شرکت های تولید کننده متفاوت و ویژگی های گوناگون ساخته می شوند که این تنوع موجب می شود نیازهای برشی در مقیاس های متفاوت در صنعت برآورده شود. طراحی و تولید صفحه گرانیت بر مانند همه ابزارآلات، نیازمند رعایت مجموعه ای از استاندارد ها است تا نکاتی نظیر محل مناسب مرکز ثقل و سطح مقطع استاندارد رعایت شوند و از لغزش و لگد زدن دیسک در طول برش جلوگیری شود.

همواره به نکات ایمنی توجه کنید و برای برش کاری، از عینک یا شیلد محافظ صورت و دستکش استفاده نمایید تا از جرقه یا ذرات پرت شده محافظت شوید. قبل از شروع برش، مسیر برش را نشانه گذاری کنید و از محکم بودن گرانیت مطمئن شوید تا هیچ گونه لغزش رخ ندهد. از اعمال فشار بیش از حد به دیسک جلوگیری کنید زیرا باعث خم شدن و شکستگی صفحه می شود. علاوه بر نکات بالا، سعی کنید برش را ب صورت مرحله ای و تدریجی با تکنیک رفت و برگشتی به انجام برسانید.

خرید عمده صفحه گرانیت بر اپکس Apex

نکاتی که در بالا ذکر شد، نکات اولیه و ابتدایی موثر در انتخاب یک صفحه گرانیت بر اپکس Apex بود؛ اما شرح روند انتخاب دقیق و درست برای کاربردهای برش مختلف می تواند کمی مشکل باشد که با استفاده از مشورت با متخصصان، می توان به بهترین نحو دیسک برش مطلوب خود را انتخاب کرد. مشاوران سایا ابزار صنعت به صورت رایگان برای کمک به شما حضور دارند تا علاوه بر یک برشکاری ایمن، هیچگونه خسارت و آسیبی به متریال پایه وارد نشود و برشکاری با دقت و ظرافت دلخواه شما مطابق با ابزار برقی تان انجام شود. همانطور که اشاره شد، خرید عمده صفحه گرانیت بر اپکس Apex سبب صرفه جویی شما در هزینه ها می شود و همچنین وجود دیسک های برش با سایزها و قطرهای مختلف در یک بسته، نیازهای گسترده صنعتی را برآورده می کند.