1. خانه
  2. -
  3. صفحه برش
  4. -
  5. صفحه پرسلان بر
  6. -
  7. پرسلان بر جی ام تی GMT

پرسلان بر جی ام تی GMT

لیست قیمت پرسلان بر جی ام تی GMT

یکی دیگر از رایج ترین انواع صفحه های الماسه، صفحه های پرسلان بر هستند که امروزه توسط بسیاری از شرکت های تولید کننده، مانند پرسلان بر جی ام تی GMT، تولید می شوند. در صفحه های پرسلان بر، ریزدانه های الماسی برای برش و حذف مواد در حاشیه دیسک واقع شده اند و این ذرات الماس، زنجیروار به یکدیگر متصل می شوند؛ به طوری که نحوه اتصال آنها به صورت حرف K، X یا M در حروف انگلیسی است. از صفحه پرسلان بر جی ام تی GMT با نام صفحه پرسلان بر زنجیری یا ایکس توربو نیز یاد می شود که به نحوه اتصال ذرات الماس در لبه دیسک اشاره می کند. به دلیل تفاوت های سرامیک و پرسلان، صفحه های برش سرامیک و پرسلان نیز تفاوت هایی دارند و بهتر است برای برش سرامیک های سخت، از صفحه پرسلان بر استفاده شود و در ادامه این مقاله، به طور مفصل به شرح این موضوعات پرداخته می شود.

قیمت انواع پرسلان بر جی ام تی GMT

پرسلان نوعی فراورده سرامیکی است که با حرارت دادن ترکیبی از خاک رس، فلدسپات یا گرانیت و سیلیس با فشار و دمای بالا تهیه می شود. این ماده بعد از فرایند پخت، متراکم و سفید می شود و روند تهیه متفاوت پرسلان از سرامیک، سبب به وجود آمدن خواص جدید در این ماده می شود. سختی بالا در پرسلان، نیازمند ابزار جدیدی برای برش در مقایسه با سرامیک های معمولی است. ویژگی اتصال بین ذرات الماس، سبب یک برش کاری ایمن و بدون آسیب و لب پریدگی روی سرامیک های سخت و صنعتی می شود و حتی قادر است آجر را به خوبی برش بزند.

تفاوت صفحه سرامیک بر و صفحه پرسلان بر به طور عمده در ضخامت و نوع لبه آنها است. به طوری که دیسک سرامیک بر حاشیه مداوم است و لبه برش صاف دارد؛ در مقابل در دیسک های پرسلان بر مانند  پرسلان بر جی ام تی GMT،  الماسه ها با الگوهای تکرار شونده به یکدیگر متصل می شوند.

انواع صفحه پرسلان بر جی ام تی

صفحه پرسلان بر جی ام تی GMT می تواند از لحاظ شکل اتصال ذرات الماس و فلنج دار یا بدون فلنج بودن، متفاوت باشد. در دیسک های فلنج دار، در مرکز دیسک و در اطراف سوراخ، یک برآمدگی یا فلنج وجود دارد و به پایدار بودن دیسک بر روی دستگاه برش در حین برش کاری کمک می کند و لرزش ها را به حداقل می رساند و دقت فرایند برش افزایش می یابد. علاوه بر آن، احتمال خم شدن و تاب برداشتن دیسک در حین برش کاهش می یابد. نکته مهم در استفاده از دیسک پرسلان بر جی ام تی GMT این است که اندازه فلنج با با اندازه سوراخ نصب بر روی تجهیزات برش شما مطابقت دارد.

صفحه پرسلان بر بدون فلنج، دارای بدنه کاملا صاف هستند و هیچ برجستگی روی آن نمایان نیست. این نوع دیسک ها بر روی ابزار برشی استفاده می شوند که دارای سیستم گیره است و می تواند در طول برش، دیسک را ثابت نگه دارد. عدم وجود فلنج در این دیسک ها، به افزایش سطح برش کمک می کند.

برای انتخاب دیسک مناسب خود از بین انواع مختلف صفحه پرسلان بر جی ام تی GMT، لازم است که به کاربرد مورد نظر خود، دستگاه فرز و مینی فرز مخصوص، ابعاد برش و جنس موادی که برش می زنید، توجه کنید و در صورت لزوم، از یک فرد با تجربه در حوزه برشکاری و ابزارآلات کمک بگیرید تا یک فرایند ایمن و موثر رقم بخورد.

قیمت صفحه پرسلان بر بزرگ جی ام تی

انواع گوناگون صفحه پرسلان بر جی ام تی GMT می توانند تحت تاثیر عوامل زیادی، با قیمت های متنوعی در بازار موجود باشند:

  1. کیفیت مواد اولیه: نوع و کیفیت مواد اولیه موجود در دیسک برش یا تیغه، همچنین مقدار و کیفیت الماسه های صفحه پرسلان بر، همواره در قیمت موثر است و هرچقدر کیفیت مواد دیسک بالاتر باشد، سختی و ماندگاری دیسک بیشتر خواهد بود.
  2. قطر صفحه برش: افزایش قطر دیسک، سبب افزایش مقدار ماده جهت ساخت و درنتیجه موجت افزایش قیمت می شود به طوری که صفحه پرسلان بر جی ام تی GMT بزرگ با اندازه 230 میلی متر، از صفحه پرسلان بر جی ام تی GMT مینی با قطر 115 میلی متر، قیمت بالاتری دارد.
  3. سگمنت: همواره در تمامی انواع صفحه برش، نوع سگمنت و قطعه بندی لبه دیسک و نحوه قرارگیری الماسه ها در قیمت موثر هستند.
  4. فلنج دار یا بدون فلنج: همانطور که گفته شد، وجود فلنج استحکام و دقت را افزایش می دهد و سبب افزایش قیمت می شود.
  5. شرکت تولید کننده: امروزه صفحه پرسلان بر مانند سایر صفحه های برش، توسط برندهای مختلف و معتبر مانند صفحه پرسلان بر جی ام تی GMT، در بازار موجود است. برندهای معتبر و شناخته شده، در ازای هزینه دریافتی خود، کیفیت و طول عمر بیشتر محصول را ارائه می دهند. زیرا از استانداردهای دقیق تر و مواد با کیفیت تر برای ساخت محصول خود استفاده کرده اند.
قیمت و خرید پرسلان بر بزرگ جی ام تی

صفحه پرسلان بر مینی جی ام تی

صفحه پرسلان بر مینی جی ام تی با قطر 115 میلی متر، برای نصب و استفاده روی مینی فرز طراحی و تولید شده است و برش کاری در مقیاس های کوچک را به خوبی انجام می دهد. صفحه پرسلان بر جی ام تی GMT به دو نوع فلنج دار و بدون فلنج موجود است. نوع تیغه، الماس زنجیری ایکس توربو X-turbo و ضخامت این دیسک، 1.2 میلی متراست و حداکثر سرعت چرخش آن به 13300 دور در دقیقه می رسد که باید این فاکتور را با دستگاه مینی فرز خود مطابقت دهید.

خرید عمده صفحه پرسلان بر جی ام تی 

برای خرید و انتخاب درست صفحه پرسلان بر جی ام تی GMT به عوامل اساسی مانند قطر دیسک، ضخامت صفحه، نوع الماسه های تیغه، فلنج دار یا بدون فلنج بودن، حداکثر سرعت چرخش و… بر اساس کاربرد مورد نظر و دستگاه فرز یا مینی فرز خود توجه کنید. همچنین مشخص کنید از روش برش تر یا برش خشک استفاده می کنید. سپس بر اساس این داده های اولیه، ویژگی های صفحه برش مطلوب خود را تعیین کنید. برای این کار می توانید از مشاوره رایگان متخصصان سایا ابزار صنعت کمک بگیرید.

خرید انواع پرسلان بر جی ام تی 115 و 180 و 230 میلی متر