1. خانه
  2. -
  3. صفحه برش
  4. -
  5. الکتروپلیت
  6. -
  7. الکتروپلیت اگلی Egeli

الکتروپلیت اگلی Egeli

الکتروپلیت ها به عنوان نوعی صفحه برش که توسط فناوری های نوین ساخته شده اند، جایگاه ویژه ای در کاربردهای صنعتی متعدد پیدا کرده اند. الکتروپلیت ها از مجموعه صفحه برش های الماسه محسوب می شوند که در آنها ذرات سایند الماس در سراسر دیسک وجود دارند. همین ویژگی سبب می شود که علاوه بر برشکاری، برای کاربردهای سنگ زنی و سایش سطوح مختلف نیز مناسب باشند. امروزه الکتروپلیت ها توسط تولید کننده های معتبر بسیاری طراحی شده و به بازار عرضه می شوند که الکتروپلیت اگلی Egeli یکی از این برندهای شناخته شده در صنعت محسوب می شود. معمولا الکتروپلیت اگلی Egeli با قطرهای 115، 180 و 230 میلی متری در دسترس است و با انواع گوناگون فلنج دار و بدون فلنج، نیازهای فرایند برشکاری را در ابعاد و اندازه های مختلف برطرف می کند. در ادامه به هرآنچه درباره الکتروپلیت اگلی Egeli نیاز است بدانید، اشاره خواهد شد.

قیمت و خرید صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli

صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli، ابزاری برشی و ساینده است که معمولاً برای برش و ساب موادی مانند مرمریت، تراورتن، سنگ های معمولی و… استفاده می شود. برای اطمینان از استفاده ایمن و موثر از این دیسک ها، نکات زیر را در نظر بگیرید:

    1. تجهیزات ایمنی: همیشه قبل از استفاده از دیسک برش، از تجهیزات حفاظت فردی مناسب (PPE) استفاده کنید. این شامل عینک ایمنی یا محافظ صورت، محافظ گوش، دستکش و ماسک گرد و غبار است. محافظت از خود در برابر خطرات احتمالی، ضروری است.
    2. صفحه برش مناسب را انتخاب کنید: صفحه مناسب را براساس جنس موادی که می برید، انتخاب کنید. مواد مختلف به انواع مختلفی از دیسک های برش با اندازه های مختلف ریزدانه و نحوه اتصال نیاز دارند. اگر در مورد دیسک مناسب برای برنامه خود مطمئن نیستید، دستورالعمل های سازنده را بررسی کنید یا با یک متخصص مشورت کنید.
    3. دیسک را بازرسی کنید: قبل از استفاده از الکتروپلیت، هرگونه آسیب یا ترک را بررسی کنید. یک دیسک آسیب دیده می تواند در حین کار خطرناک باشد و ممکن است شکسته شود و باعث آسیب شود. در صورت مشاهده هر گونه علائم آسیب، از دیسک استفاده نکنید و بلافاصله آن را تعویض کنید.
    4. سازگاری با ابزار برقی: اطمینان حاصل کنید که صفحه برش با دستگاه برش شما سازگار است. استفاده از اندازه یا نوع نامناسب دیسک برای ابزار شما می تواند منجر به خسارت یا کاهش راندمان برش شود.
    5. نصب: الکتروپلیت اگلی Egeli را به درستی و با توجه به دستورالعمل های سازنده بر روی دستگاه نصب کنید. مطمئن شوید که محکم سفت شده باشد تا از لغزش یا لرزش بیش از حد در حین کار جلوگیری شود.
    6. سرعت چرخش: با صفحه برش با سرعت توصیه شده، کار کنید. سرعت بیش از حد مجاز دیسک می تواند باعث خرد شدن آن شود و می تواند بسیار خطرناک باشد.
    7. تکنیک برش: از یک حرکت برش صاف و ثابت استفاده کنید. از فشار دادن به دیسک یا اعمال فشار بیش از حد خودداری کنید، زیرا می تواند باعث گرم شدن بیش از حد، سایش زودرس و خرابی احتمالی دیسک شود.
    8. خنک کردن: اجازه دهید دیسک برش به طور دوره ای در طول استفاده طولانی خنک شود. این کار به جلوگیری از داغ شدن بیش از حد کمک می کند؛ زیرا داغ شدن دیسک طول عمر و کارایی آن را کاهش می دهد.
    9. قطعه کار را بررسی کنید: قبل از برش، مطمئن شوید که قطعه کار پایدار است و به درستی بسته شده است. یک قطعه کار ناپایدار می تواند در حین برش حرکت کند و منجر به حوادث شود.
    10. برداشتن دیسک: پس از برش، اجازه دهید چرخش کامل دیسک قبل از برداشتن آن از محل نصب متوقف شود.

انواع صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli

صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli عموما با اندازه های 115 میلی متر ( مینی )، 180 میلی متر ( متوسط ) و 230 میلی متر ( بزرگ ) در صنایع مختلف شناخته می شود و می تواند دارای انواع فلنج دار و بدون فلنج باشد. به طور کلی الکتروپلیت فلنج دار در مرکز خود دارای برجستگی فلزی است که این عامل سبب برش کاری دقیق، پایداری بیشتر روی دستگاه برش، جلوگیری از لغزش، افزایش استحکام و… می شود. گفتنی است الکتروپلیت بدون فلنج دارای سطحی هموار و نمایه صاف است که برای برش های ظریف مناسب است.

  • الکتروپلیت اگلی Egeli مینی: قطر دیسک 115 میلی متر، حداکثر سرعت چرخش 8600 دور در دقیقه، ضخامت صفحه بدون سگمنت 1.2 میلی متر، ضخامت صفحه با سگمنت 2.5 میلی متر، سایز شفت 22.23 میلی متر، حاشیه پیوسته، مناسب برای مینی فرز
  • الکتروپلیت اگلی Egeli متوسط: قطر دیسک 180 میلی متر، حداکثر سرعت چرخش 8600 دور در دقیقه، ضخامت صفحه بدون سگمنت 1.7 میلی متر، ضخامت صفحه با سگمنت 2.7 میلی متر، سایز شفت 22.23 میلی متر، حاشیه پیوسته، مناسب برای فرز
  • الکتروپلیت اگلی Egeli بزرگ: قطر دیسک 230 میلی متر، حداکثر سرعت چرخش 8600 دور در دقیقه، ضخامت صفحه بدون سگمنت 1.8 میلی متر، ضخامت صفحه با سگمنت 3 میلی متر، سایز شفت 22.23 میلی متر، حاشیه پیوسته، مناسب برای فرز بزرگ

  

قیمت صفحه الکتروپلیت بزرگ اگلی Egeli

قیمت صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli در ابعاد مختلف بزرگ و کوچک تحت تاثیر عوامل گوناگونی است، مانند:

جنس مواد اولیه: جنس و کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تیغه و کیفیت الماسه ها روی ماندگاری و عملکرد الکتروپلیت موثر است و می تواند در قیمت تاثیر چشمگیری داشته باشد. جنس تیغه الکتروپلیت اگلی Egeli از TCT است.

ابعاد: صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli بزرگ به مواد اولیه و الماسه های بیشتری برای ساخت احتیاج دارد و همین باعث می شود قیمت تمام شده دیسک های بزرگ نسبت به نوع مینی، بیشتر باشد.

فلنج دار یا بدون فلنج بودن: نوع فلنج دار صفحه های برش به دلیل استحکام و پایداری مضاعف، قیمت بیشتر دارد.

برند سازنده: برندهای معتبر مانند صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli در ازای هزینه ای که دریافت می کنند، از ماندگاری و عملکرد عالی ضمانت می دهند و محصولات با کیفیت عرضه می کنند.

خرید عمده یا بسته های چند عددی: خرید عمده یا چندتایی، علاوه بر صرفه اقتصادی، نیازهای برشکاری در ابعاد و کاربردهای گوناگونی را برآورده می کند.

انواع صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli

صفحه الکتروپلیت مینی اگلی Egeli

صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli مینی، قطر 115 میلی متری دارد و به دلیل ویژگی های طراحی منحصر به‌فرد خود، برای نصب روی انواع مینی فرز گزینه مناسبی است و می تواند برش کاری یا ساب زنی در مقیاس های کوچک یا قسمت های دور از دسترس را انجام دهد. برای استفاده از صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli روی فرز یا مینی فرز خود، لازم است عواملی مانند ابعاد دیسک، ضخامت، قطر شفت، حداکثر سرعت و… را با ابزار خود تطبیق دهید.

خرید عمده صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli

خرید عمده انواع صفحه الکتروپلیت اگلی Egeli سبب تخفیف در قیمت هر واحد می شود. شما می توانید برای انتخاب و خرید درست از مشاوره رایگان سایا ابزار صنعت بهرمند شوید و از دانش متخصصان برای یک کاربرد ایمن و موثر استفاده کنید.

قیمت و خرید الکتروپلیت اگلی+مشاوره رایگان جهت خرید