1. خانه
  2. -
  3. صفحه برش
  4. -
  5. صفحه پرسلان بر
  6. -
  7. پرسلان بر فالکون Falcon

پرسلان بر فالکون Falcon

لیست قیمت پرسلان بر فالکون Falcon

صفحه های پرسلان بر، دیسک های ساینده ای هستند که به طور گسترده برای برش پرسلان، سرامیک های سخت و صنعتی، آجر و سایر مواد سخت ساختمانی طراحی شده اند. این دیسک‌ ها معمولاً با حاشیه الماسی ساخته می‌ شوند که می ‌تواند به طور موثر مواد سخت و متراکم را بدون ترک و لب پریدگی برش دهد. پرسلان بر توسط شرکت های متعددی تولید می شود که یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین برندها، پرسلان بر فالکون Falcon است. در صفحه پرسلان بر فالکون Falcon ذرات الماسی به شکل های مختلف و صورت الگوهای تکرار شونده به یکدیگر متصل می شوند و نحوه اتصال ها عمدتا به شکل حرف X، K یا M انگلیسی است. همین خاصیت منحصر بفرد موجب می شود دیسک های پرسلان بر قابلیت برش مواد سخت پرسلان را بدون ایجاد هیچ آسیبی داشته باشند. در ادامه این مطلب، به شرح جزئیات مربوط به برند فالکون ( Falcon) پرداخته می شود.

قیمت و خرید پرسلان بر فالکون Falcon

هنگام کار با دیسک های پرسلان بر فالکون Falcon، رعایت احتیاط و نکته های ایمنی مانند استفاده از عینک محافظ، دستکش و ماسک گرد و غبار بسیار مهم است، زیرا فرآیند برش می تواند ذرات ریز و زباله ایجاد کند. علاوه بر این، استفاده از دیسک مناسب برای مواد و کاربرد خاص برای اطمینان از نتایج بهینه، ضروری است. گفتنی است صفحه پرسلان بر توسط شرکت های گوناگونی مانند پرسلان بر اپکس Apex، پرسلان بر جی ام تی GMT، پرسلان بر فالکون Falcon و… تولید می شود و آنچه مهم است این است که جزئیات هر دیسک را بررسی کنید و بر اساس بودجه خود، صفحه برش مناسب کاربرد خود را تهیه نمایید.

انواع صفحه پرسلان بر فالکون

وقتی صحبت از صفحه پرسلان بر می شود، در واقع دو نوع متداول وجود دارد: دیسک های فلنج دار و بدون فلنج:

  1. دیسک های فلنج دار: دیسک های فلنج دار، دارای یک فلنج فلزی برجسته در مرکز خود هستند. این فلنج دو هدف را انجام می دهد. ابتدا، به عنوان یک عامل ایمنی عمل می کند تا اطمینان حاصل شود که دیسک به درستی روی ابزار برش، مانند یک دستگاه فرز، تراز شده است و از لغزیدن آن در حین کار جلوگیری می کند. دوم، پشتیبانی و پایداری مضاعف برای دیسک فراهم می کند و خطر تاب برداشتن یا خم شدن در حین استفاده را کاهش می دهد.

دیسک های فلنج دار اغلب برای برنامه های برش سنگین ترجیح داده می شوند؛ زیرا فلنج دوام و پایداری بیشتری را ارائه می دهد.

  1. دیسک های بدون فلنج: دیسک های بدون فلنج، همانطور که از نامشان پیداست هیچ برجستگی در سطح خود ندارند. درعوض، از مرکز تا لبه بیرونی نمای دیسکی یکنواخت دارند و برای استفاده با ابزارهای برشی که دارای محافظ تیغه جداگانه یا مکانیزم اتصال ویژه برای محکم کردن دیسک هستند، طراحی شده اند.

این دیسک ها اغلب در کاربردهایی که نیاز به برش دقیق و تمیز است، مانند نصب کاشی یا کارهای ظریف برش پرسلان استفاده می شود. دیسک های بدون فلنج سطح برش صافی را میسر می کنند و در طول فرآیند برش نیز دید بیشتری را فراهم می کنند.

قیمت صفحه پرسلان بر بزرگ فالکون

قیمت صفحه پرسلان بر فالکون Falcon را مانند هر صفحه برش دیگری می توان تحت تأثیر عوامل مختلفی دانست:

  1. نام تجاری و سازنده: برندهای معروف و معتبر در صنعت ابزار برش به دلیل شهرت تثبیت شده آنها برای کیفیت و عملکرد، ممکن است به طور کلی قیمت های بالاتری داشته باشند.
  2. مواد اولیه و فناوری ساخت: کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت دیسک های برش می تواند بر قیمت آنها تأثیر بگذارد. دیسک های با کیفیت بالاتر ممکن است با ذرات الماس درجه یک یا سایر مواد ساینده پیشرفته ساخته شوند که می تواند به دوام و کارایی برش آنها کمک کند.
  3. اندازه و ضخامت دیسک: صفحه پرسلان بر فالکون Falcon، در اندازه ها و ضخامت های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مختلف برش هستند. دیسک های بزرگتر یا دیسک های با ضخامت بیشتر ممکن است به دلیل افزایش مواد مورد نیاز برای ساخت، قیمت بیشتری داشته باشند.
  4. خرید عمده و بسته بندی چند عددی: خرید عمده یا بسته بندی های چند عددی، ممکن است در مقایسه با خرید تکی، باعث صرفه جویی در هزینه شود.
  5. فلنج دار یا بدون فلنج بودن: دیسک های پرسلان بر فالکون Falcon فلنج دار به دلیل استحکام زیاد و ایمنی بیشتر، ممکن است قیمت بالاتری در مقایسه با دیسک های بدون فلنج داشته باشند.

صفحه پرسلان بر فالکون Falcon بزرگ، قطر 230 میلی متری دارد و اندازه حداکثر سرعت چرخش آن به 6600 دور بر دقیقه می رسد. ضخامت این دیسک 1.8 میلی متر و قطر شفت آن 22.23 میلی متر می شود و برای نصب روی فرز بزرگ و استفاده در برش تر و خشک مناسب است. همه این عوامل، نکاتی است که باید در هنگام انتخاب و خرید پرسلان بر فالکون Falcon سایز بزرگ با توجه به کاربرد و دستگاه فرز خود درنظر بگیرید.

پرسلان بر بزرگ فالکون

صفحه پرسلان بر مینی فالکون

صفحه پرسلان بر فالکون Falcon مینی دارای قطر دیسک 115 میلی متری است و برای نصب و استفاده روی مینی فرز، طراحی و ساخته شده است. ضخامت صفحه پرسلان بر مینی فالکون 1.2 میلی متر، قطر شفت آن 22 میلی متر و حداکثر سرعت چرخش آن 13200 دور بر دقیقه است. همه این عوامل موجب می شود که پرسلان بر مینی فالکون دقت بسیار خوبی را برای برش در مقیاس ها و ابعاد کوچک ارائه دهد و برای برش تر و خشک مناسب است. همچنین طراحی خاص لبه در پرسلان بر فالکون، سبب برش ظریف و دقیق با حداقل مقدار تراشه روی مواد سخت می شود.

درهنگام استفاده صفحه پرسلان بر فالکون Falcon روی مینی فرز، به مشخصات مینی فرز خود توجه کنید و نیازهای برش خود را با ویژگی های دیسک نظیر قطر، ضخامت، سرعت چرخش و… تطبیق دهید.

خرید عمده صفحه پرسلان بر فالکون

خرید عمده صفحه پرسلان بر فالکون Falcon سبب کاهش هزینه های اقتصادی می شود و با فراهم کردن صفحه های برش پرسلان در ابعاد مختلف 115، 180 و 230 میلی متری نیازهای برش کاربردهای گسترده ای را فراهم می کند. برای خرید و انتخاب دیسک برش مناسب خود، می توانید از مشاوره رایگان سایا ابزار صنعت استفاده نمایید.

قیمت و خرید پرسلان بر ایکس توربو X-turbo فالکون